Semilac. Moc w naszych rękach

Opis projektu

Komunikacja marek lakierów hybrydowych opierała się na tych samych kodach indywidualizmu i wyrażania siebie. Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku Semilacowi coraz trudniej było wyróżnić się spośród tych samych benefitów i komunikatów. Dlatego Semilac zerwał z kategorialnymi trendami wykorzystała unikatowy insight oparty na siostrzeństwie. Jako pierwsza marka w kategorii pokazała inny wymiar dłoni – grupowy, doceniający sprawczość w relacji z innymi kobietami i samą sobą. Unikatowa komunikacja była wyróżnialna i zapamiętywalna, przełożyła się na odbudowanie udziałów rynkowych i najwyższy wzrost sprzedaży w kategorii.

Szczegóły
Kategoria:
Beauty & Care
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Semilac
Zgłaszający
Lider 1:
Przestrzeń
Lider 2:
Spark Foundry
Współzgłaszający:
LiquidThread, Performics
Klient:
Nesperta
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.