Zaproś Pana Tadeusza na wesele!

Opis projektu

Kampania sprawiła, że Polacy ponownie zaprosili Pana Tadeusza do weselnego stołu! Pomimo silnej konkurencji i tendencji spadkowej dla całej kategorii, udało nam się znaleźć sposób dotarcia do przyszłych Par Młodych. Jak tego dokonaliśmy? Po prostu… pożeniliśmy (ha!) motyw personalizacji butelek ze świętowaniem jednego z najważniejszych dni w życiu oraz prostym mechanizmem zamawiania etykiet. Wynik przeszedł nasze oczekiwania: Pan Tadeusz trafił na weselne stoły w liczbie ponad 80 000 butelek, powstrzymał trend spadkowy sprzedaży i odnotował w trakcie trwania promocji 17% wzrostu wartości sprzedaży do hurtowni.

Szczegóły
Kategoria:
Smart Budget
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Pan Tadeusz
Zgłaszający
Lider 1:
Brand Kolektyw
Klient:
Wyborowa Pernod Ricard
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.