Allegro. Nasz Najpewniejszy Sklep

Opis projektu

Najgorszy od dekady poziom wskaźnika ufności konsumenckiej, zaczął stanowić wyzwanie dla marek e-commerce i realny problem biznesowy. W odpowiedzi stworzyliśmy serię precyzyjnie zaplanowanych działań prowadzonych na przestrzeni całego roku, które poruszały po kolei każdy ze stereotypów na temat Allegro i tym samym miały za zadanie osłabiać bariery braku zaufania do marki. Aby osiągnąć cele kampanii, przeformułowaliśmy benefit każdej z kluczowych usług dostępnych na portalu i wokół nich stworzyliśmy serię kampanii wizerunkowych od parasolem "Nasz najpewniejszy sklep". Udało nam się osiągnąć znaczące spadki siły barier oraz wzrosty liczby aktywnych kupujących.

Szczegóły
Kategoria:
Retail
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Allegro
Zgłaszający
Lider 1:
Ogilvy
Lider 2:
Starcom
Współzgłaszający:
LiquidThread
Klient:
Allegro
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.