Allegro Days

Opis projektu

Polacy to Łowcy Okazji. Niestety, nasze akcje promocyjne , choć liczne, nie były ze sobą spójne i nie budowały nawyków u użytkowników, tak skutecznie jak robi to konkurencja (np. elektromarkety). Powołaliśmy więc do życia ALLEGRO DAYS – cykliczny event wyprzedażowo-promocyjny, trwający trzy dni i mający miejsce na początku miesiąca. Idea komunikacyjna „Każdy ma szczęście w trakcie Allegro Days” pozwoliła nam wybić się z clutteru i podkreślić przewagi Allegro. Wyniki przekroczyły zakładane cele (świadomość wspomagana, ROAS, ocena spotów). Udało nam się po raz pierwszy tak szybko zbudować świadomość assetu Allegro.

Szczegóły
Kategoria:
E-commerce & Shopper Marketing
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Allegro
Zgłaszający
Lider 1:
Ogilvy
Lider 2:
Starcom
Klient:
Allegro
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.