BLIK. Bądź kotem płatności

Opis projektu

Od początku BLIK rozwijał się przyciągając do marki młode osoby. Po znacznym wysyceniu tego segmentu marka musiała zmierzyć się z nietypowym wyzwaniem „postarzenia” brandu. Konieczna była zmiana strategii komunikacji. Jednak należało ją przeprowadzić tak, aby nie osłabić marki ani jej postrzegania przez dotychczasową grupę młodszych użytkowników. Powstał nowy świat BLIKA w ramach idei „Bądź kotem płatności”. Po raz pierwszy przedstawiliśmy markę jako kompleksową, uniwersalną metodę płatności, umieszczając ją w kontekście codziennych sytuacji i nadając komunikacji tutorialowy charakter. BLIK spektakularnie poprawił wyniki wśród osób 50-59. Wzrósł TOM, penetracja oraz wymiary wizerunkowe.

Szczegóły
Kategoria:
50+
Nagroda:
Brąz
Produkt:
BLIK
Zgłaszający
Lider 1:
Change Serviceplan
Lider 2:
Spark Foundry
Współzgłaszający:
Performics
Klient:
BLIK
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.