Jameson. Szukaj Swoich

Opis projektu

Wyzwaniem dla marki Jameson na polskim rynku whisky było zbudowanie jej wysokiej świadomości i pokazanie unikalnego charakteru w bardzo różnorodnym, poszerzającym się gronie odbiorców. Dlatego w kampanii pokazaliśmy, że indywidualizm może jednoczyć i budować więzi oraz połączenia pomiędzy różnymi społecznościami. Do udziału zaprosiliśmy Piotr Kędzierskiego, oraz popularne osobowości ze świata grafiki, malarstwa, fotografii, barberstwa, świata piwa i kawy. Wspólnie stworzyli społeczność, która związała markę z lokalną kulturą, zaangażowała różne grupy konsumenckie, a wszystkie działania przyniosły sukces potwierdzony rekordowym poziomem świadomości oraz znaczącym wzrostem rozważania i sprzedaży.

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Alcohol
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Jameson
Zgłaszający
Lider 1:
MullenLowe Warsaw
Klient:
Wyborowa Pernod Ricard
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.