Pantene. Trzeba mieć siłę, żeby być innym

Opis projektu

Marka Pantene w kampanii „Trzeba mieć siłę, żeby być innym” zrealizowała przełomowy krok w kierunku odmłodzenia się – działanie niezbędne, by móc w pełni korzystać na tendencji wzrostowej w kategorii. Zrobiła to przyjmując liderską strategię, opartą na megatrendzie autentyczności – kluczowym dla grupy docelowej, a niewykorzystanym do tej pory w kategorii.

Szczegóły
Kategoria:
Beauty & Care
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Pantene
Zgłaszający
Lider 1:
GREY
Lider 2:
EssenceMediacom
Współzgłaszający:
Partner of Promotion, GroupM
Klient:
Procter & Gamble
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.