Pyralgina. Fakty mówią same za siebie

Opis projektu

Pyralgina lek „grający” na największym rynku leków OTC (leki przeciwbólowe dla dorosłych). Pyralgina od lat komunikuje walkę z silnym bólem. Po wejściu Ketonalu na rynek w 2017, marka traci udziały rynkowe oraz atrybuty wizerunkowe. Wykorzystując wiedzę z badań marketingowych, marka odwołuje się do swojego szpitalnego DNA w kampanii „Fakty”. Pyralgina nie tylko przestaje tracić udziały na rzecz Ketonalu ale zaczyna znacząco rosnąć (z 8,7% do 11,1%), stając się silną marką nr 3 w kategorii. W tym czasie marka nie wprowadzała nowości, cały wzrost wynikał ze świetnej pracy marketingowo – kreatywnej!

Szczegóły
Kategoria:
Long Term
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Pyralgina
Zgłaszający
Lider 1:
EssenceMediacom
Lider 2:
Red8 Advertising
Współzgłaszający:
Change Serviceplan, Hand Made
Klient:
Polpharma
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.