Motorola. Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor

Opis projektu

Wyzwaniem było zaistnienie w świadomości młodych ludzi, a w efekcie zwiększenie sprzedaży telefonów wśród GenZ i Millenialsów. Kampanią zwróciliśmy uwagę na problem powierzchownego oceniania ludzi. Wspólnie z twórcami pokazaliśmy ich inspirujące historie. Przełamaliśmy stereotyp typowego celebryty, pokazując, że gwiazdy mają różne barwy osobowości. Nagraliśmy mini-dokumenty, nowe wersje jingla HelloMoto, wykonaliśmy sesję fotograficzną, zaangażowaliśmy społeczność w konkursy i filtr AR. Byliśmy w social mediach, digitalu, kinie, outdoorze, wszędzie tam, gdzie grupa docelowa konsumuje treści. Kampania przyczyniła się do wzrostu udziału GenZ w sprzedaży Motorola oraz wzrostu sprzedaży rodziny edge w Polsce.

Szczegóły
Kategoria:
Social Advocacy
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Motorola
Zgłaszający
Lider 1:
Tigers
Współzgłaszający:
Assembly Global
Klient:
Motorola
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.