Motorola. Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor

Opis projektu

Zdecydowana większość Gen Z traktuje social media jako główne źródło wiedzy o świecie i inspiracji. Kanały stały się nośnikiem idei „Nie Daj Się Zdefiniować", zwracając uwagę na istotny aspekt codzienności: tolerancję i akceptację, wartości ważne dla młodych ludzi. Nasze treści w social mediach obejrzało łącznie ponad 18 milionów osób a kampania przyczyniła się do wzrostu udziału grupy Gen Z w sprzedaży Motorola o 79%, a Millenialsów o 30%.

Szczegóły
Kategoria:
Social Advocacy
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Motorola
Zgłaszający
Lider 1:
Tigers
Współzgłaszający:
Assembly Global
Klient:
Motorola
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.