HEINZ PLE ALL STAR CS GO

Opis projektu

Heinz pierwszy w kategorii wykorzystał gaming bazując na trendach w swojej TGI 135 affinity index. Tworząc drużynę esportową i własną mapę w najpopularniejszej grze udowodnił, że innowacyjność i odwaga aby wejść w nowy obszar wykorzystując niestandardowe kanały przynosi sukces sprzedażowy, wizerunkowy i świadomościowy. Będąc najdroższym, z drugą marką-liderem w portfolio i z niższymi budżetami mediowymi przekroczył zakładaną dynamikę wzrostu. Będąc najdroższym, z drugą marką-liderem w portfolio i z niższymi budżetami mediowymi przekroczył zakładane wyniki sprzedażowe, zwiększył penetrację i rotację.

Szczegóły
Kategoria:
Smart Budget
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Heinz
Zgłaszający
Lider 1:
Heinz
Współzgłaszający:
Polska Liga Esportowa, Carat, Ancymony
Klient:
Heinz
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.