Old Spice. Wild Bro

Opis projektu

Old Spice jako challenger kategorii, postanowił wejść do gry o młodego konsumenta i wykorzystać perspektywę starszego brata, typowego dla marki, humorystycznego „tone of voice” oraz platform komunikacji skierowanych do Gen Z (TT / gaming), żeby przebić się przez clutter standardowej komunikacji w tej kategorii. Skuteczną kampanią pozyskaliśmy Młodych generując najwyższy wzrost rok do roku w kluczowych miarach “zdrowia marki”, zwiększając świadomość głównego benefitu, a wartość sprzedaży promowanej kolekcji Wild w okresie trwania kampanii oraz w przeciągu 3 kolejnych miesięcy rosła szybciej niż pozostałe kolekcje Old Spice

Szczegóły
Kategoria:
Branded Content
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Old Spice
Zgłaszający
Lider 1:
Feeders Agency
Współzgłaszający:
EssenceMediacom
Klient:
Procter & Gamble
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.