Clovin. Stop toksycznej chemii w praniu

Opis projektu

Clovin jako lokalna firma, na rynku chemii domowej konkuruje z globalnymi gigantami: P&G, Unilever, Henkel. Konkurencja traktuje ekologię i zdrowie jak trendy konsumenckie, co skutkuje cynicznym greenwashingiem. W Clovin dostrzegliśmy istotny problem jakim jest szerokie zastosowanie substancji hormonalnie czynnych, wpływających negatywnie na zdrowie i rozwój człowieka. Postanowiliśmy zająć się nim w sposób realny. Wpłynęliśmy na zmianę Unijnego prawa, wyedukowaliśmy społeczeństwo i zapewniliśmy bezpieczną alternatywę w postaci produktów opatrzonych międzynarodowym certyfikatem ED FREE (wolnych od substancji hormonalnie czynnych). W efekcie, w ciągu roku niemal potroiliśmy sprzedaż, zwiększając siec dystrybucji o 370%.

Szczegóły
Kategoria:
Social
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Clovin
Zgłaszający
Lider 1:
FCB&theMilkman
Współzgłaszający:
The Rockets
Klient:
Clovin
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.