Zdrapki. Zdrap Party

Opis projektu

Naszym wyzwaniem było skłonienie graczy w Zdrapki do kupowania więcej Zdrapek przy jednym zakupie. Za cel działań przyjęliśmy wzrost liczby transakcji, w których gracz kupuje trzy Zdrapki i więcej. Osiągnięcie tego celu wymagało uruchomienia nowej motywacji do grania, prowadzącej do kupowania większej liczby Zdrapek jednocześnie. W analizie mediów społecznościowych zauważyliśmy, że część graczy kupuje Zdrapki jako pretekst do wspólnej zabawy i chcieliśmy zachęcić do tego kolejnych. Dzięki kampanii „Zdrap Party" spowodowaliśmy wzrost jednoczesnych zakupów od 3 do 9 Zdrapek o 16% i historyczne rekordy wartości sprzedaży (15% zamiast planowanych 4%).

Szczegóły
Kategoria:
Entertainment
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Zdrapki
Zgłaszający
Lider 1:
Red8 Advertising
Współzgłaszający:
Starcom
Klient:
Totalizator Sportowy
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.