YES. Jestem kobietą, jestem przyszłością

Opis projektu

Kontynuacja platformy komunikacji, która przyniosła rozgłos, sukces wizerunkowy i sprzedażowy marki, skupia się teraz na budowaniu equity i wizerunku. Marka stawia sobie za cel pogodzenie progresywności i uniwersalności. Emocjonalna historia opowiada o więzi między pokoleniami kobiet i pragnieniu tworzenia lepszego dla nich świata. Biżuteria jako symbol siły i więzi jest przekazywana kolejnym pokoleniom jako talizman. Kampania opiera się na wideo, wykorzystując potencjał emocjonalny idei. Wyniki są świetne z wysokim wzrostem rozważania marki, spadkiem odrzucania i wzrostem deklarujących kupowanie. Sprzedaż wzrosła ponad przewidywania, a wydatki były znacznie niższe niż u konkurencji.

Szczegóły
Kategoria:
Consumer Goods
Nagroda:
Srebro
Produkt:
YES
Zgłaszający
Lider 1:
180heartbeats + JUNG v MATT
Współzgłaszający:
Mediahub, F25
Klient:
YES Biżuteria
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.