Kawonament Żabka - innowacyjny model sprzedaży

Opis projektu

W Żabce kawa z kawomatu sprawdzała się jako narzędzie budowania trafficu i szerokości koszyka zakupowego*. Jednak promocje dawały efekt krótkoterminowy. Szeroko rozumiany rynek także był wyeksploatowany punktowymi promocjami na kawę. Trudno było budować trwałą przewagę. Wyzwaniem było opracowanie innowacji sprzedażowej, która zbuduje długoterminowy efekt oraz umocni Żabkę na pozycji lidera kawy na mieście (w punktach niewyspecjalizowanych). Efektem było wprowadzenie subskrypcji jako modelu sprzedaży kawy na wynos. Ten innowacyjny, pierwszy w retailu w Polsce mechanizm nazwaliśmy "Kawonamentem".

Szczegóły
Kategoria:
Marketing & Business Solutions
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Kawonament Żabka
Zgłaszający
Lider 1:
Żabka
Współzgłaszający:
Spark Foundry, Ogilvy, Cukier
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.