Jasnum. Silver Tsunami - przełom w menopauzie

Opis projektu

Menopauza w Polsce jest wciąż tematem tabu, komunikowana w schemacie problem- solution, stygmatyzuje kobiety, przedstawiana jest jako coś wstydliwego. Współczesna 50-latka chce być nadal aktywna, spełniać swoje cele i marzenia, odkrywa na nowo swoje pasje, chce nadal żyć normalnie. Dla niej menopauza to nie pauza. Budujemy liderską markę poprzez redefinicję komunikacji menopauzy do kobiet z pokolenia X. Mówimy do współczesnej kobiety pozytywami. Innowacyjna zmiana języka komunikacji okazała się strzałem w 10! Kobiety doceniły ten sposób komunikacji, identyfikując się z przekazem. W ciąglu zaledwie miesiąca Jasnum stało się wiceliderem kategorii.

Szczegóły
Kategoria:
50+
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Jasnum
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Współzgłaszający:
38PR, One Eleven
Klient:
USP Zdrowie
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.