Kubuś Waterrr – Bez Dodatku Cukru

Opis projektu

Wzrost sprzedaży w kat., która od lat znajduje się w kryzysie sprzedażowym i wizerunkowym? Kubuś pokazał, że to możliwe! Dzięki odważnym i szybkim działaniom zaadresowaliśmy największe bariery kategorii. Efekt? W 2022 vs 2021 zwiększyliśmy sprzedaż VOL w kat. WODY SMAKOWEJ o +30,3% (podczas gdy reszta rynku spadła o -23,5%) a także wzmocniliśmy swoje udziały w kategorii, dystansując tanie marki własne. A to wszystko bez istotnych zmian w dystrybucji.

Szczegóły
Kategoria:
Marketing & Business Solutions
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Kubuś Waterrr
Zgłaszający
Lider 1:
Grupa Maspex
Współzgłaszający:
Starcom, Brasil
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.