Nasza Stokrotka

Opis projektu

Program lojalnościowy oparty o aplikację mobilną miał zwiększyć przywiązanie klientów do marki, unowocześnić wizerunek Stokrotki, a także budować pozytywne skojarzenia z korzystnymi ofertami proponowanymi przez sieć. Ale jak w dobie rozkwitu tego typu rozwiązań przekonać konsumentów do pobrania kolejnej apki detalisty? Sposobem na to okazały się jakość i ux aplikacji, atrakcyjność dostępnych w niej ofert i przemyślane podejście do rekrutacji oparte o silne zaangażowanie mediów własnych i sprzedawców oraz w pełni zintegrowane z pozostałymi działania reklamowe.

Szczegóły
Kategoria:
E-commerce & Shopper Marketing
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Stokrotka
Zgłaszający
Lider 1:
Loyalty Point
Współzgłaszający:
Appchance, Keino Grupa
Klient:
Stokrotka
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.