Pepco. Odkryj nas na nowo

Opis projektu

Kampania była skuteczna, dzięki swojej prostocie i konsekwencji. Zastosowany mechanizm teaserowy stanowił najlepszy sposób na skuszenie nie-klientek do otwarcia się na coś nowego, którym potem, zaskakująco okazało się być Pepco. Konsekwencja w budowaniu jakości w każdej kampanijnej egzekucji umożliwiła udzielenie marce kredytu zaufania i odwiedzenie sklepów. Te zaś, po transformacji, stanowiły ostateczny dowód na to, że warto było zajrzeć.

Szczegóły
Kategoria:
Retail
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Pepco
Zgłaszający
Lider 1:
Testardo Gram
Współzgłaszający:
FullSIX Media
Klient:
Pepco
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.