Dolina Dobra. Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre

Opis projektu

Relaunch marki premium o wysokich wartościach, w rozrywkowej kategorii parówek, wprowadza produkt economy. Rewolucja w nazwie, paczkach i reklamie. Zielony przejmuje półkę, unika niszy wege. Pozbycie niepolskości, ale zachowanie wartości protoplastki i klientów. Dolina Dobra w miesiąc przebija blokadę świadomości Goodvalley. Operując głównie (4/5 vol.) w spadającym rynku (-2.5% wędliny, -5.9% parówki) pozadyskontowym mamy prawie +3/4 wzrostu r/r.

Szczegóły
Kategoria:
Launch/ Relaunch
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Dolina Dobra
Zgłaszający
Lider 1:
Molecular Creative
Współzgłaszający:
4/4 Brand Design, 24/7Communication, Mediahub
Klient:
Goodvalley
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.