Głodny? Żabka!

Opis projektu

Dzięki wprowadzeniu platformy komunikacji "Głodny?" marka Żabka wzmocniła kompetencję gastronomiczną: w większym stopniu kojarzona jest z ofertą dań gotowych i przekąsek na kluczowe posiłki w ciągu dnia oraz impulsową potrzebą zaspokojenia głodu. Dodatkowo dzięki zmianie sposobu komunikacji zwiększyliśmy sprzedaż obniżając wydatki reklamowe. Udowodniliśmy, że odważne zmiany w podejściu opłacają się!

Szczegóły
Kategoria:
Retail
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Żabka
Zgłaszający
Lider 1:
Spark Foundry
Lider 2:
JUST
Współzgłaszający:
PZL, Ogilvy, H2O, Cukier
Klient:
Żabka
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.