Głodny? Żabka!

Opis projektu

Kategorię dań gotowych i ciepłych przekąsek Żabka buduje od lat, ale wyniki nie były satysfakcjonujące. Głównym powodem było rozproszenie działań komunikacyjnych - dlatego odeszliśmy od wspierania poszczególnych marek własnych na rzecz spójnej platformy komunikacyjnej. Zamiast mówić o ich wizerunku i korzyściach funkcjonalnych postawiliśmy na uniwersalny komunikat – impulsową potrzebę zaspokojenia głodu zamkniętą w claimie: "Głodny? Żabka!". Czy dopada on rano czy wieczorem, w pracy czy w domu, głód mały czy duży - Żabka! Konsekwentne realizowanie strategii przełożyło się na silne powiązanie marki z ofertą gastronomiczną, a co najważniejsze zwiększyło sprzedaż.

Szczegóły
Kategoria:
Retail
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Żabka
Zgłaszający
Lider 1:
Spark Foundry
Lider 2:
JUST
Współzgłaszający:
PZL, Ogilvy, H2O, Cukier
Klient:
Żabka
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.