Sanofi. Prowadź się zdrowo

Opis projektu

Kampania Sanofi „Prowadź się zdrowo” to przykład jak poprzez przełamanie konwencji komunikacji marek farmaceutycznych można zbudować pozytywną motywację wśród konsumentów i zachęcić ich do realnego dbania o zdrowie. Dzięki edukacji odnośnie roli wątroby w organizmie i stłuszczenia wątroby przemyconej pod narracją tematyki motoryzacyjnej i doborem mediów poświęconych tej pasji, przekonaliśmy mężczyzn w wieku 40-60 lat do zbadania tego organu. Poprzez kampanię sprawiliśmy, że grupa docelowa zaczęła bardziej dbać o wątrobę, i częściej wypowiadać się na ten temat w internecie. Dodatkowo sprawiliśmy, że urósł cały rynek farmaceutyków wspierających wątrobę.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Sanofi
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Worldwide
Lider 2:
PHD
Współzgłaszający:
MSL
Klient:
Sanofi
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.