Sanofi. Prowadź się zdrowo

Opis projektu

1 kampania nie jest w stanie sprawić, że mężczyźni w Polsce zaczną żyć tak długo jak kobiety, ale jest w stanie sprawić, że zainteresują się zdrowiem swojej wątroby. Przełamując konwencję komunikacji marek farmaceutycznych i wychodząc od realnych zainteresowań naszej grupy oraz sprofilowanych touchpointów sprawiliśmy, że mężczyźni nie tylko zaczęli się interesować wątrobą i ją badać, ale też zabierają chętniej głos w tym temacie w internecie.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Sanofi
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Worldwide
Lider 2:
PHD
Współzgłaszający:
MSL
Klient:
Sanofi
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.