Tymbark Po Prostu – Nic Dodać!

Opis projektu

Wprowadzenie linii Po Prostu odwróciło spadający trend sprzedaży kategorii napojowej, wzmocniło udziały marki Tymbark (lidera-hegemona) do poziomu 62% oraz zgodnie ze strategią marki wzmocniło jej postrzeganie na parametrze natury. A to wszystko dzięki odwadze i zwinności działania, dostrzeżeniu okazji w non-stop wałkowanym temacie zdrowia w dobie pandemii oraz zamieszaniu wywołanym podatkiem cukrowym.

Szczegóły
Kategoria:
Marketing & Business Solutions
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Tymbark
Zgłaszający
Lider 1:
Grupa Maspex
Współzgłaszający:
Starcom, Brainbox
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.