Maybelline New York. Sky High remix

Opis projektu

Branża beauty, a szczególnie segment make-up charakteryzuje się utartym schematem działania w którym marki nie eksplorują zbyt mocno wizerunkowych kwestii, ograniczając się wyłącznie do prezentowania efektu przed i po.Marka w działaniach dla franczyzy Sky High nie tylko zaadresowała w komunikacji swoje unikalne terytorium (muzyka), ale również uczyniła z tego kluczowy nośnik idei kreatywnej, który ją wyróżnił, co przełożyło się na realizację celu

Szczegóły
Kategoria:
Social Advocacy
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Maybelline New York
Zgłaszający
Lider 1:
JU:
Lider 2:
Wavemaker
Współzgłaszający:
121PR
Klient:
L'Oréal
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.