Maybelline New York. Sky High remix

Opis projektu

W styczniu 2023 roku sprawiliśmy, że Sky High stała się produktem nr 1 w kategorii maskar i jest nim po dzień dzisiejszy. Głównym czynnikiem sukcesu była relewantna idea w postaci “Sky High remix”, która łączyła w sobie unikalne terytorium marki, jakim jest muzyka ważna dla młodych konsumentów oraz performance produktu. Jednak istotny wpływ na efekt kampanii miały również takie czynniki jak precyzyjny doboru influencerów względem celów oraz skrojona na miarę taktyka mediowa, która pozwoliła m.in. przy współpracy z kreacją osiągnąć rekordowy %ER.

Szczegóły
Kategoria:
Social Advocacy
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Maybelline New York
Zgłaszający
Lider 1:
JU:
Lider 2:
Wavemaker
Współzgłaszający:
121PR
Klient:
L'Oréal
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.