ING Bank Śląski. MIasto ING w Roblox

Opis projektu

Największym wyzwaniem kampanii było udowodnienie, że ING jest brandem dla młodych, pozostając w zgodzie z tożsamością marki. Aby temu sprostać, ING stworzyło angażujący brand experience, w którym zabawa spotykała się z edukacją finansową. Na metaverse’owej platformie Roblox powstało Miasto ING, gdzie młodzi gracze zarabiali pierwsze wirtualne pieniądze i samodzielnie decydowali, czy je oszczędzać, wydawać, a może zainwestować. W efekcie do świata marki weszło 93 tys. unikalnych użytkowników, aktywnie spędzając w nim średnio 9 minut, a wzrost sprzedaży konta dla młodych sięgnął 29,5 %.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
ING Bank Śląski
Zgłaszający
Lider 1:
GONG
Współzgłaszający:
Mediahub, Game Changer
Klient:
ING Bank Śląski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.