o.b.® SQUAD

Opis projektu

W Polsce o kobiecej intymności - w tym menstruacji - nie opowiada się łatwo. To wciąż tabu, które budzi niepewność nastolatek. O tym trudnym temacie opowiedzieliśmy w sposób, który dla starszego pokolenia wydawałby się zaskakujący, a nawet kontrowersyjny, ale dla młodych jest autentyczny i bliski. Językiem TikToka, memów i lipsynców oswajaliśmy z tematem tamponów, co przełożyło się na najwyższą liczbę userek 15-19 w historii marki o.b.®.

Szczegóły
Kategoria:
Young
Nagroda:
Srebro
Produkt:
o.b.®
Zgłaszający
Lider 1:
Przestrzeń
Lider 2:
UM
Klient:
JNTL Consumer Health
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.