Plusssz. Badź aktywny z Tour de Pologne

Opis projektu

Na aptecznym rynku suplementów zdominowanym przez lidera wydatków (59%) i udziałów ilościowych (24% na rynku aptecznym), na którym za wzrosty odpowiadają mniejsze marki konkurujące ceną i marki apteczne, które mogą liczyć na rekomendacje farmaceutów, marka Plusssz urosła jako jedyna w TOP5 i rosnąc szybciej niż rynek zwiększyła swoje udziały. Było to wynikiem trafnego doboru hero produktów (Elektrolity), właściwie dobranych angażujących i budujących wartość marki działaniach. Stawiając na branded content skupiony na Tour-de-Pologne zachęciliśmy najważniejsze grupy celowe (aktywni, seniorzy oraz juniorzy) do korzystania z różnych wariantów produktów marki Plusssz.

Szczegóły
Kategoria:
React & Defend
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Plusssz
Zgłaszający
Lider 1:
LiquidThread
Lider 2:
Starcom
Klient:
Polski Lek
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.