McDonald’s. Maestro. Wszystko czego chcesz od burgera

Opis projektu

Chcąc budować penetrację Maestro i przekonać do niego dotychczas nieprzekonanych, skierowaliśmy ostrze kreatywne na proces przekonywania. Stworzyliśmy format oparty na dynamice męskiej przyjaźni, w której jeden z kumpli ma bardzo wysokie wymagania i nie lubi przyznawać racji innym - szczególnie swojemu frenemy, fanowi Maestro. Duet Borys Szyc-Michał Żebrowski w zabawny sposób dramatyzował insighty dot. zachowań nieprzekonanych konsumentów i obalał stereotyp, że porządnego burgera można znaleźć jedynie w burgerowni. W efekcie dzienna liczba sprzedanych Maestro na tysiąc transakcji wzrosła średnio o 49% vs. sprzedaż we fightach poprzedniej platformy Maestro.

Szczegóły
Kategoria:
Long Term
Nagroda:
Złoto
Produkt:
McDonald’s
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.