Unilever Food Solutions: Szefie Kuchni, zainspiruj się!

Opis projektu

Początek pandemii rozpoczął trudny czas dla branży HoReCa i UFS. Kampania UFS to znakomity przykład jak przemyślana i metodycznie wdrażana strategia komunikacyjno-mediowa wymiernie wzmacnia wyniki biznesowe. I to jeszcze w bardzo niekorzystnych dla branży warunkach ekonomicznych. Zrealizowaliśmy trzykrotnie zakładaną liczbę leadów, przy dwudziestokrotnie niższym koszcie CPL względem benchmarku, a także zwiększyliśmy obrót o 9% względem targetu!

Szczegóły
Kategoria:
Business to Business
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Unilever Food Solutions
Zgłaszający
Lider 1:
Mindshare
Współzgłaszający:
Unilever
Klient:
Unilever
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.