Rainbow. Król Egzotyki

Opis projektu

Pandemia i wojna wywróciły branżę turystyczną do góry nogami. Trudna do przewidzenia reakcja konsumenta na skutki kryzysów spowodowały, że musieliśmy wyjść poza standardowy schemat działań i znaleźć sposób na wygrywanie konsumenta w niepewnych czasach, jednocześnie walcząc o marżę. Obroniliśmy się doskonale - w wyniku kampanii wysłaliśmy najwięcej klientów na egzotyczne wakacje w historii, jednocześnie zwiększając zysk w kluczowym kwartale.

Szczegóły
Kategoria:
React & Defend
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Rainbow
Zgłaszający
Lider 1:
TWIN. collective
Współzgłaszający:
Fat Baby
Klient:
Rainbow
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.