Bank BNP Paribas. Misja kieszonkowe

Opis projektu

Misja Kieszonkowe to przykład skutecznego i angażującego dla rodziców, nauczycieli i dzieci działania z obszaru edukacji finansowej. Ten trudny, czasami zbyt abstrakcyjny i nudny temat ubraliśmy w formę atrakcyjnych treści: „życiowych” porad ekspertów, podcastów, rozwojowych zabaw, quizów, scenariuszy lekcji. Jako pierwsi i jedyni w Polsce wykorzystaliśmy KIESZONKOWE jako narzędzie edukacyjne. Program wypełnia istotną lukę w polskim systemie edukacji i wyposaża dzieci w praktyczną wiedzę i umiejętności. Rodzicom dajemy realne wsparcie w ich wychowawczej misji i w temacie, który sprawia im wiele problemów – w rozmowach o pieniądzach.

Szczegóły
Kategoria:
Branded Content
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Bank BNP Paribas
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Worldwide
Współzgłaszający:
Havas Media, Garden of Words Group
Klient:
Bank BNP Paribas
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.