Bank BNP Paribas. Misja kieszonkowe

Opis projektu

Misja Kieszonkowe to przykład skutecznego, a co najważniejsze angażującego działania z obszaru edukacji finansowej. Ten trudny, czasami zbyt abstrakcyjny temat ubraliśmy w formę atrakcyjnych treści -porad ekspertów, podcastów, zabaw, quizów, scenariuszy lekcji. W efekcie wyposażyliśmy w wiedzę na temat finansów ponad 44 tys. uczniów a z materiałami edukacyjnymi zamieszczonymi na stronie misjakieszonkowe.pl zapoznało się prawie 100 tysięcy osób.

Szczegóły
Kategoria:
Branded Content
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Bank BNP Paribas
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Worldwide
Współzgłaszający:
Havas Media, Garden of Words Group
Klient:
Bank BNP Paribas
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.