Bosch. #BoschCode. Programuj lepsze jutro

Opis projektu

Celem naszej kampanii było zatrudnienie ekspertów poprzez zbudowanie wizerunku marki jako pracodawcy IT oferującego rozwojowe, innowacyjne projekty, o silnym wpływie społecznym. Można śmiało powiedzieć, że nasz team IT usprawnia pracę milionów samochodów, motocykli, narzędzi, maszyn rolniczych czy przemysłowych. Naprawdę ma udział w kształtowaniu przyszłości. Wśród kandydatów nie była to jednak powszechna wiedza :) Związek z tworzeniem lepszego jutra podkreśliliśmy wypracowując listę zawodów przyszłości opartą na konkretnych projektach firmy. Chcieliśmy, aby kampania zwróciła na nas oczy kandydatów. I zrobiła to! KPI rekrutacyjne przekroczyliśmy prawie trzykrotnie.

Szczegóły
Kategoria:
PR & Employer Branding
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Bosch
Zgłaszający
Lider 1:
Bosch
Klient:
Bosch
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.