Łomża. W swoim tempie

Opis projektu

Rynek piwa jest największym z FMCG, jest obecnie wart ponad 30mld PLN i operuje na nim ponad 100 graczy. Walka o każdy promil tego tortu jest ekstremalnie zacięta. Konsekwentną i skuteczną kampanią Łomża kolejny rok wygrywa tę walkę. Doskonałe wyniki wizerunkowe komunikacji w ramach platformy w SWOIM TEMPIE, sprawiły, że jako jedyna marka z top 15 urosła w sezonie 2023 i to o 9,2%, przy spadku rynku o - 8,6%.

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Alcohol
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Łomża
Zgłaszający
Lider 1:
Brasil
Współzgłaszający:
EssenceMediacom
Klient:
Van Pur
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.