Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Z dwóch stron muru

Opis projektu

Tematyka trudna, obca i tragiczna nie jest łatwym tematem działań komunikacyjnych. A jednak wykorzystując lokalny insight udało nam się doprowadzić do tego, że miliony osób miały szansę zastanowić się nad tym, czy na pewno powstanie w getcie warszawskim było li tylko doświadczeniem żydowskim. Ale co ważniejsze ci, co chcieli dowiedzieć się więcej, dostali szansę poszerzyć swą wiedzę na wystawie, którą odwiedziła rekordowa liczba zwiedzających.

Szczegóły
Kategoria:
Smart Budget
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Zgłaszający
Lider 1:
Saatchi & Saatchi
Współzgłaszający:
MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith
Klient:
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.