Łowicz. Chwytaj dżem!

Opis projektu

Kampania “Chwytaj dżem Łowicz” przerwała stagnację na rynku dżemów. Jako lider kategorii wnieśliśmy nową jakość, odświeżyliśmy zakurzony wizerunek. Zerwaliśmy z tradycyjną narracją o rodzinnym śniadaniu, naturalności i babcinych spiżarniach. Stworzyliśmy dynamiczne opowieści, w których naleśniki, kanapki, przekąski bez polotu stają się wyjątkowe, gdy pojawia się Łowicz. W digitalu odważnie eksperymentowaliśmy z ujęciami ugly delicious, łapiąc uwagę i wywołując ślinotok. Kampania odwróciła kilkuletnie trendy spadkowe sprzedaży. Pokonaliśmy konkurentów w kategorii dżemów. Przychodziliśmy na myśl dużo częściej niż największy konkurent z sąsiedniej kategorii- Nutella, z która walczymy o te same okazje konsumpcji.

Szczegóły
Kategoria:
Food
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Łowicz
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
CPC Brand Consultants, Starcom
Klient:
Grupa Maspex
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.