Tymbark Just Plants. Żadnych ale!

Opis projektu

Launch Tymbark Just Plants to przykład działania, które z sukcesem wprowadziło na zatłoczony rynek napojów roślinnych nowego gracza. Dzięki trafnej diagnozie potrzeb konsumentów, przyjęliśmy strategię challengera, odbiliśmy się od barier i udowodniliśmy, że napój roślinny nie musi być kompromisem pomiędzy dobrym składem a smakiem. Z pomocą idei "Jakieś ale? Żadnych ale!" odważnie weszliśmy na rynek podkreślając wyjątkową jakość Tymbark Just Plants. Teraz jedyne "ale" jakie może powstać to zachwyt: "ale dobre!". Nasza kampania zbudowała kluczowe kompetencje marki i sprawiła, że staliśmy się numerem 2 na rynku wśród propozycji brandowych.

Szczegóły
Kategoria:
Launch
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Tymbark Just Plants
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Worldwide
Lider 2:
Starcom
Klient:
Grupa Maspex 
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.