Kampania 1,5%. Nieśmiertelne słowa

Opis projektu

Trafnie odczytaliśmy, że pandemia i związana z nią powszechność doświadczenia śmierci to dla nas szansa na zainteresowanie tematyką hospicyjną polskiej klasy średniej. Znaleźliśmy odpowiednie dla niej środki wyrazu: budując bliskość i mówiąc o umieraniu jako części życia. Efektem kampanii był rekord wpłat z 1,5%, a także darowizn od osób, które (np. ze względu na niskie dochody) nie miały możliwości przekazania nam części swojego PIT.

Szczegóły
Kategoria:
Non-Profit, Public & Political Service
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Kampania 1,5%
Zgłaszający
Lider 1:
38Content Communication
Klient:
Stowarzyszenie Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.