Kampania 1,5%. Nieśmiertelne słowa

Opis projektu

Zmiany podatkowe, z powodu których Puckiemu Hospicjum pw. Św. Ojca Pio groziła utrata połowy darczyńców, spowodowały, że musieliśmy otworzyć się na nową dla nas grupę zamożniejszych Polaków. Tak powstały „Nieśmiertelne słowa” – kampania zainspirowana historią Piotra, podopiecznego Hospicjum i słowami, które wypowiedział do Małgosi, swojej żony: „Fajnie się umiera na wesoło”. W popularyzację idei zaangażowało się pro bono szerokie grono osób publicznych: m.in. aktorzy Maria Pakulnis i Piotr Trojan, czy bracia Sekielscy. W efekcie kampanii wpływy z odpisu wzrosły prawie dwukrotnie. 58% ofiarodawców stanowiły osoby, które wcześniej nie przekazywały 1%.

Szczegóły
Kategoria:
Non-Profit, Public & Political Service
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Kampania 1,5%
Zgłaszający
Lider 1:
38Content Communication
Klient:
Stowarzyszenie Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.