YES. Portret kobiecy

Opis projektu

W obszarze wizerunku marki luksusowej YES miał wiele do nadrobienia i wyzwaniem było przekonanie zamożnych konsumentek do marki, którą uważały za ekonomiczny wybór. Podstawą strategii było wzmocnienie percepcji premium wśród zamożnych kobiet, przy jednoczesnym zachowaniu odważnego charakteru YES, utożsamianego z poprzednimi kampaniami. Wykorzystaliśmy wiersz Wisławy Szymborskiej - “Portret kobiecy” - do połączenia odważnego charakteru marki z nowoczesnymi, osadzonymi w kulturze wysokiej kodami premium. W efekcie marka rosła pomimo spadków kategorii, wzrosła dynamika sprzedaży premium i TOM wśród zamożnych kobiet.

Szczegóły
Kategoria:
Consumer Goods
Nagroda:
Brąz
Produkt:
YES
Zgłaszający
Lider 1:
180heartbeats + Jung von Matt
Współzgłaszający:
Mediahub
Klient:
YES Biżuteria
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.