YES. Portret kobiecy

Opis projektu

2 na 3 kobiety doświadczyły women-shamingu, czyli bezpodstawnej krytyki własnego zachowania. To kolejny ważny problem dotykający Polki, który marka YES poruszyła w ramach platformy Jestem kobietą. Kampania udowodniła, że można łączyć efektywną strategię biznesową z zaangażowaniem w zmianę negatywnych zjawisk społeczno-kulturowych. Efektem było dotarcie do nowych grup konsumentek i premiumizacja marki.

Szczegóły
Kategoria:
Consumer Goods
Nagroda:
Brąz
Produkt:
YES
Zgłaszający
Lider 1:
180heartbeats + Jung von Matt
Współzgłaszający:
Mediahub
Klient:
YES Biżuteria
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.