Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Z dwóch stron muru

Opis projektu

W 2023 roku w Muzeum Polin otwarto wystawę „Wokół nas morze ognia”. By ją promować musieliśmy zmienić narrację wokół powstania w getcie z „czynu garstki żydowskich bojowników” na „wydarzenie, które dosięgło tysiące ludności cywilnej”, aby umożliwić silniejszą identyfikację z wydarzeniem i przełamać stereotypy, które wokół tej tragedii narosły. Wykorzystując przede wszystkim kanały PR oraz partnerstwa mediowe wsparte działaniami płatnymi o ograniczonym budżecie udało nam się sprawić, że na wystawę przyszła rekordowa w historii Muzeum liczba zwiedzających, a w akcji społecznej wokół wystawy „Żonkile” wzięła udział rekordowa liczba wolontariuszy.

Szczegóły
Kategoria:
Entertainment
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Zgłaszający
Lider 1:
Saatchi & Saatchi
Współzgłaszający:
MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith
Klient:
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.