Wedel. Z przyjemnością.

Opis projektu

Wedel? Z przyjemnością! Po latach chaosu – mnożenia benefitów, bohaterów i kontekstów odwodzących od entry ticketu kategorii – PRZYWRACAMY WEDLOWI PRZYJEMNOŚĆ, zajmując terytorium przyjemności INTENSYWNEJ: ŁADUJĄCEJ ENDORFINY MLECZNEJ i ODDZIAŁUJĄCEJ NA ZMYSŁY GORZKIEJ. Bez brand hero, bez przebrzmiałej tradycji, bez rozpraszaczy, za to z dużą ilością pysznej czekolady i endorfin płynących z niej w rytm kultowego „I am feeling good”. Efekt? Wedel po 6 latach strat w końcu odbudowuje udziału rynkowe, jest najmocniej rosnącą marką na stabilnej kategorii czekolad.

Szczegóły
Kategoria:
Food
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Wedel
Zgłaszający
Lider 1:
2012 Agency
Lider 2:
Zenith
Współzgłaszający:
CPC Brand Consultants, GoldenSubmarine, Feeders Agency, Well-Rounded Design
Klient:
LOTTE Wedel
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.