MULTIBRAND (L’Oréal PARIS, GARNIER, MIXA) #SKINCYCLING

Opis projektu

Jak bronić udziałów w rynku będąc globalnym graczem, z dłuższą niż lokalne biznesy odpowiedzią na zmieniające się trendy? Jak utrzymać sprzedaż portfolio przy jednoczesnych lansowaniach nowych produktów? Jak przeciwdziałać sezonowym spadkom sprzedaży, wynikającym z braku wiedzy/ błędnych przekonań konsumentów? Poważne wyzwania biznesowe lidera branży beauty zaadresowaliśmy przemyślanym wykorzystaniem niszowego trendu z amerykańskiego Beauty(Tik)Toka. Zawłaszczając i umasawiając #SKINCYCLING w Polsce, wpisaliśmy w niego ofertę naszych marek. EFEKT? Inkrementalny wzrost wartości sprzedaży HERO SKUs, przełamanie sezonowych spadków popytu, przyspieszenie rozwoju najmniejszej marki w portfolio, przy jednoczesnym wsparciu launchu nowych franczyz.

Szczegóły
Kategoria:
Beauty & Care
Nagroda:
Brąz
Produkt:
MULTIBRAND (L’Oréal PARIS, GARNIER, MIXA)
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Lider 2:
JU
Współzgłaszający:
121PR
Klient:
L’Oréal
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.