Żywiec. Cho na Ż!

Opis projektu

Piwo to komunikacja, piwo to marketing, piwo to precyzyjnie kształtowany świat przeżyć... co zrobić gdy budowana latami konstrukcja zaczyna dystansować i konsumenci zaczynają oddalać się od marki? PIVOT! Cho na Ż na nowo otworzyło Żywca na ludzi, zbliżyło markę do wyzwań codzienności, nie zatracając swojego unikalnego DNA.

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Alcohol
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Żywiec
Zgłaszający
Lider 1:
2012 Agency
Lider 2:
Feeders Agency
Współzgłaszający:
Starcom, Artegence, Touchideas
Klient:
Grupa Żywiec
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.