Żywiec. Cho na Ż!

Opis projektu

Polacy mają coraz mniej Chęci do Ż i odczuwają ogromny głód relacji z innymi. W 2023 roku Żywiec namawia więc Polaków do wyjścia z domu i spotkania się ze znajomymi na piwo, zastępując ikoniczne Chce się Ż, zapraszającym Cho na Ż. Na Ż zaprasza Żywiec, zaprasza też Jakub z Ciechanowa, którego zatrudniamy jako Młodszego Specjalistę ds. Ż, by pomógł nam dotrzeć do młodych. Efekty? Odbijamy lagera, rośniemy +3% na spadającej kategorii -6%. Nasze piwne innowacje do młodych są numerem 1 na rynku.

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Alcohol
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Żywiec
Zgłaszający
Lider 1:
2012 Agency
Lider 2:
Feeders Agency
Współzgłaszający:
Starcom, Artegence, Touchideas
Klient:
Grupa Żywiec
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.