Kotlin. Mistrzowie grillowania

Opis projektu

Kotlin jako challenger i nr 2 kategorii, dysponujący dużo mniejszą siłą mediową w 2023, postanowił rzucić wyzwanie Goliatowi i zawłaszczyć jedną z największych okazji spożycia keczupu - GRILLOWANIE, by zdobyć kilka % udziału rynkowego. Strategię oparliśmy na emocjach i tym co u każdego Polaka najważniejsze - dumie, doceniając i pokazując MISTRZÓW GRILLA. W lekki i zabawny sposób połączyliśmy strategię marki Kotlin, z największą okazją, gloryfikując mikroinsighty grillowe. W efekcie zanotowaliśmy +10% wzrost sprzedaży wolumenowej, 49% wzrost sprzedaży wartościowej i wzmocniliśmy percepcję KOTLIN = GRILL.

Szczegóły
Kategoria:
Food
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Kotlin
Zgłaszający
Lider 1:
Feeders Agency
Lider 2:
Starcom
Klient:
Grupa Maspex
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.