„Chłopi” w kinach – Reymont w mainstreamie

Opis projektu

Rosnący w siłę streaming, silny wpływ pandemii na kina, skojarzenia z pisaną trudnym językiem lekturą - z tym zmagaliśmy się, tworząc strategię komunikacji filmu ,,Chłopi". Celem było przekonanie co najmniej 800 tys. osób, że ten film to wydarzenie kulturalne, które należy zobaczyć w kinie. Postawiliśmy na narrację opartą o 4 filary komunikacji, dywersyfikując materiały. Dostarczyliśmy je wieloma kanałami do szerokiego widza - poprzez precyzyjną kampanię internetową wspartą działaniami TV, outdoorem, PR-em oraz eventami. Stawialiśmy mocny nacisk na osobną komunikację do nauczycieli. Działania poskutkowały ponad dwukrotną realizacją założonego celu frekwencyjnego.

Szczegóły
Kategoria:
Entertainment
Nagroda:
Brąz
Produkt:
„Chłopi”
Zgłaszający
Lider 1:
NEXT FILM
Lider 2:
Breakthru Films
Współzgłaszający:
Altavia Kamikaze +K2
Klient:
Breakthru Films
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.