Health Labs Care. Mam siebie na całe życie

Opis projektu

Dzięki przemyślanej strategii i odważnej koncepcji reklamowej zwiększyliśmy znacząco, na trudnym rynku, sprzedaż w e-commerce, pozyskując nowe klientki o wyższej wartości długookresowej. Kampania “Mam siebie na całe życie” znacząco podniosła świadomość marki, przełamała schemat komunikacji w swojej kategorii oraz – poruszając ważne społecznie tematy – ośmieliła kobiety do życia na własnych zasadach.

Szczegóły
Kategoria:
E-commerce & Omnichannel
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Health Labs Care
Zgłaszający
Lider 1:
Plej
Współzgłaszający:
Adequate Digital
Klient:
Health Labs Care
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.