UNIQA. Trzyłała

Opis projektu

UNIQA znajdowała się w pułapce średniej skali, także przez nieskuteczność komunikacji osadzonych w tradycyjnych kodach kulturowych. Rozwinęliśmy więc platformę zbudowaną w 2023 na postaciach z kultowych komedii – Chłopaki nie płaczą & Poranek Kojota. Grucha i Małpa - nie tak piękni jak celebryci i nie tak mądrzy jak finansiści, ale potrafiący zadbać o swoje – polecili polisę z niską ceną i jakościowym pakietem. A Polacy - lubiący humor i odwagę w komunikacji, ruszyli do punktów sprzedaży i e-commerce’u. Sprzedaż wzrosła o 39,2% r/r podczas gdy rynek o 18,1%.

Szczegóły
Kategoria:
Finance & Insurance
Nagroda:
Brąz
Produkt:
UNIQA
Zgłaszający
Lider 1:
PZL
Współzgłaszający:
Arena Media Communications, Value Media, SalesTube
Klient:
UNIQA
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.