Purox. Cokolwiek masz dziś w plamach

Opis projektu

Purox z SoS 12% uruchamia pierwszą kampanię 360, konkurując z globalnymi gigantami. Oferujemy generyczny proszek do prania, spełniający rynkowe standardy, ale tańszy. Celem jest zbudowanie świadomości i przekonanie konsumentów do tańszej alternatywy oraz uzyskanie pozycji najczęściej wybieranego proszku w Polsce. Przełamaliśmy schemat rynku, stawiając na emocje, a nie innowacje. Użyliśmy humoru i hiperbolizacji, aby sparodiować idealizowane reklamy prania. Kampania zwiększyła sprzedaż o 1634% YoY, świadomość marki o 20 p.p., a zaangażowanie konsumenckie wyniosło 7,4%. Purox - cokolwiek masz dziś w plamach.

Szczegóły
Kategoria:
Consumer Goods
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Purox
Zgłaszający
Lider 1:
dentsu X
Lider 2:
OK Human
Współzgłaszający:
The Rockets, Sempai
Klient:
Clovin
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.