Pepsi Space

Opis projektu

Pepsi mogła zrobić to, co większość największych marek na wszystkich rynkach. Pokazać globalne hasło i młodych ludzi pijących produkt, śmiejących się do packshotu. To dodałoby kolejną cegiełkę do clutteru informacji i przykryło to na czym im zależy i to jak wyrażają siebie. Zamiast tego marka poszła pod prąd, dając im okazję pokazania się w unikatowych miejscach; w chętnie oglądanych 276, wartych 3 miliony złotych, reklamach w całej Polsce.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Pepsi
Zgłaszający
Lider 1:
Feeders Agency
Lider 2:
Zenith
Współzgłaszający:
Lepont, CPC Brand Consultants
Klient:
PepsiCo
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.