McDonald's. Drwal. Lepsza strona zimy

Opis projektu

Zgodnie z obietnicą Drwala, po raz kolejny dostarczyliśmy Polakom “lepszą stronę zimy”. Aby zachęcić ludzi do spędzania czasu razem zimą, stworzyliśmy największą planszówkę ever wokół restauracji McDonald’s (event dla blisko 30 tys. osób) oraz wyprodukowaliśmy grę planszową Drwala „W pełnym składzie” (13 tys. osób zdobyło ją w naszym programie lojalnościowym.) We wszystkich 550 restauracjach McDonald’s uruchomiliśmy też dedykowane strefy do gry. W efekcie odnotowaliśmy 12% wzrost wolumenu sprzedaży Drwala vs. rekordowa zeszłoroczna sprzedaż Drwala.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD Group
Współzgłaszający:
Dentsu Creative
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.