Mariflora. Rozkwitaj!

Opis projektu

Czy warto budować markę dla tak pięknego produktu jak kwiaty? Z całą pewnością tak. W rodzinnej firmie, pokolenie sukcesorów przekonało seniorów, że warto zainwestować nie tylko w dział sprzedaży, ale również w budowanie marki. Stworzyliśmy od podstaw unikalny świat marki, uchwyciliśmy nowe wartości, które są istotne dla współczesnych konsumentów, i na nowo zaprezentowaliśmy nasz produkt. Rezultat? Osiągnęliśmy nowe cele biznesowe i znacząco wzmocniliśmy naszą pozycję na rynku.

Szczegóły
Kategoria:
Business to Business
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Mariflora
Zgłaszający
Lider 1:
CPC Brand Consultants
Współzgłaszający:
BNA Brand New Attitude
Klient:
JMP Flowers
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.